Aktuality

5.den

4 5 den 18 10 20180713 1202401950

pátek 13.7.

- snídaně: mléko, cereálie

- obruče

- fotbal

- radio-orientační hledání

- zápis do táborového deníku

- oběd: boloňská omáčka, těstoviny, mozzarella

- vanilková zrmzlina, šlehačka, griliáš

PŘEJEME PĚKNÉ PRÁZDNINY!

FOTO 4_5 den

4.den

čtvrtek 12.7.

- výlet Lidové sady - lesní koupaliště - Jizerský potok

- svačina: skořicové rohlíky, jablko

- příprava ohně

- les plný dárků

- oběd: buřtky, chléb, hořčice, kečup, křen

- přírodovědný kvíz

- slepá stezka

- jazykový kvíz

- knoflíková káča

- škrábání brambor

- dovednostní soutěže

- večeře: gulášová polévka

- stazka odvahy

3.den

3den18 81 20180711 1932459528

středa 11.7.

- výlet na Javorník

- svačina: chléb, paštika, salám, sýr, paprika, okurka, rajče

- bobová dráha

- oběd: rajská polévka, buchtičky s s vanilkovým krémem

- výtvarná činnost

- svačina: chléb se sýrem, rajče

FOTO ZDE.

2.den

2 den18 219 20180710 1793182414

úterý 10.7.

- tvorba táborového deníku

- sportovní dopolední den - stafetové běhy, sprinty

- svačina: chléb s marmeládou a ovoce

- sportovní dopolední den - přetahování, skoky

- soutěž v hledání barev

- oběd: kuřecí vývar, kuřecí kousky ve smetanové omáčce s knedlíkem

- výtvarné činnosti

- svačina: ovocný jogurt, jablko

FOTO ZDE.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

1.den

1 den primestak18 13 20180709 1320743584

pondělí 9.7.

- tvorba táborového deníku

- svačina: chléb s pažitkovou pomazánkou, okurka, rajče

- koloběžky

- výtvarné činnosti - práce s barevným bublifukem

- vážky z hedvábného papíru

- oběd: hrášková polévka, brambor s hamburgrem a okurka

- odpolední klid

- radio-orientační běh

- svačina - miňonky a jablko

FOTO ZDE.

JIŽ TRADIČNĚ JSME PŘIVÍTALI 21.6. NA ZŠS LÉTO VE ŽLUTÉ....

zl den

TŘÍDY ZÁKLADNÍ ŠKOLY SPECIÁLNÍ SE VYDALY NA SPOLEČNÝ VÝlET DO PRAHY DO ZEMĚDĚLSKÉHO MUZEA. PO POHODOVÉ CESTĚ A NEZBYTNÉ SVAČINĚ V ÚVODU VÝLETU JSME SE VRHLI DO PROZKOUMÁVÁNÍ ČTYŘPATROVÉ BUDOVY. BYLI TACÍ, KTEŘÍ SAMOU NEDOČKAVOSTÍ ANI NESTIHLI OCHUTNAT VYNIKAJÍCÍ KOLÁČKY, KTERÉ UPEKLA MAMINKA JEDNÉ NAŠÍ ŽÁKYNĚ. JEDNÍM Z NEJDŮLEŽITĚJŠÍCH CÍLŮ BYLA VÝSTAVA TRAKTORŮ, KTERÁ NEZKLAMALA DOUFÁM NIKOHO :) NÁLADA BYLA SKVĚLÁ, TAK PŘÍŠTÍ ROK ZASE :) FOTO NALEZNETE ZDE

IMG 20180619 101056

KULTURNÍ DĚNÍ NA DIVADELNÍCH PRKNECH BYLO LETOS ZAKONČENO VÍCE NEŽ PODAŘENĚ. DIVADÉLKO PRO ŠKOLY Z HRADCE KRÁLOVÉ PŘIVEZLO 13.6. POHÁDKY ZE STATKU A O ZÁBAVU OPĚT NEBYLA NOUZE. A ŽE SE SMÁLI MALÍ I VELCÍ, TO UŽ ANI NEMUSÍM DODÁVAT :)

divadelko

DNE 12.6.2018 NÁM "KLUCI" ZE ZŠ PŘIPRAVILI SKVĚLÝ SPORTOVNÍ DEN. I NĚKTEŘÍ ŽÁCI ZŠS VYTVOŘILI DRUŽSTVO A POŘÁDNĚ SI ZASPORTOVALI. BYLI I TACÍ, CO SI OBLÍBILI POUZE JEDNU DISCIPLÍNU - A TO KONKRÉTNĚ KUŽELKY. FOTOGRAFIE NALEZNETE ZDE.

IMG 20180612 102015

MusketyriČtvrtek 14. června 2018 prožila 6. APraze. Nejprve navštívila Muzeum voskových figurín slavných osobností, pak se pokochala uměním Karlova mostu a pohledem na Prahu, nakonec získala zajímavé informace o Klášteře panny Marie Vítězné a Pražského Jezulátka.

i.j.

foto zde

Musketyri 6Ve středu 6. června 2018 se 6. A vrhla do poznávání živé přírody v liberecké zoologické zahradě. Ze setkání s živými zvířaty si děti odnesly mnoho nových informací, i takových, které v žádné učebnici nenajdou. i.j.

IMG 0062Opereta Johanna Strausse mladšího Noc v Benátkách v očích Mušketýrů. Originály spolu s poděkováním budou předány týmu Divadla F. X. Šaldy a budou vystaveny ve vestibulu divadla.     i.j.

Na přelomu května a června se pět tříd ZŠS vydalo spolu s naší mateřskou školkou do Českého Dubu na školu v přírodě. Počasí bylo více než krásné, takže jsme si dosyta užili pobytu venku. Program se nesl v indiánském duchu a stihli jsme zajít i na zmrzlinu :) Vytvářeli jsme indiánská kukátka a lapač snů, další den pro nás byla připravena spousta indiánských úkolů a přijeli nás povozit dva koně. Na závěr nemohl chybět táborák s opékáním buřtů a zpěvem s kytarou. Tak zase za rok!

O tom, jak jsme si vše užili, se můžete přesvědčit ZDE.

IMG 20180605 WA0005

7Ve čtvrtek 31. května 2018 se 6. A rozhodla oslavit  svátek dětíLiberecké IQlandii. Všichni se do plnění úkolů, soutěží a kvízů pustili s velkou vervou, neobyčejným zážitkem pro děti bylo i poznávání tajů lidského těla.   i.j.

foto zde

20180604 092531Včera před začátkem výuky se zjistilo, že škola byla částečně vytopena. Ze tříd nejhůře dopadla třída 9.A. V naší třídě je školní knihovna. Žáci neváhali a celou knihovnu vystěhovali a uklidili třídu i za skříněma, kde na nás vykoukly letité poklady. Pánové u toho ještě zvládli opravit skříně. Obrovský dík třídě 9.A. Teď již čekáme, až nám třída vyschne a bude opět použitelná.

20180528 210203Na žádost našich deváťáků proběhl ve dnech 28. 5. až 31. 5. školní výlet v kempu Kristýna u Hrádku nad Nisou. Žáci projevili zájem stanovat. Vzhledem k tomu, že stany měli vlastní a bylo třeba se postarat o jejich bezproblémové postavení, proběhlo týden před samotným výletem stavění stanů na nečisto na školním pozemku. Vyhrazeny jsme na to měli 3 vyučovací hodiny. Za něco málo přes hodinku jsme měli postaveno, i opět složeno. Už to byla malinká známka toho, že by výlet mohl být bezproblémový. V pondělí 28. 5. jsme tedy vyrazili. Bohužel ne všichni žáci mohly jet pod stan. Z tohoto důvodu jsme měli i jednu chatičku. Chatička se nám stala základnou, kde jsme se scházeli, jedli a hlavně vařili. Žáci si vlastnoručně uvařili buřtguláš, špagety s rajskou omáčkou a česnečku. Vše v kvalitě pětihvězdičkového hotelu. Dále si museli každé ráno připravit snídani, jednou svačinu na celodenní výlet a poslední den bylo třeba přichystat buřty a vše potřebné (včetně ohně) na závěrečnou opékačku. Všech těchto prací se zhostili s obrovským nasazením a elánem. Odměnou jim pak bylo krásné počasí, které umožňovalo každodenní koupání v Kristýně. Abychom nebyli stále jen v kempu, vyšli jsme i do okolí. Navštívili jsme trojzemí, kde je krásně vidět, kde přesně se naše republika setkává s dalšími 2 sousedními státy (Německem a Polskem). Měli jsme naplánovaný i jeden celodenní výlet do Žitavské zoo. Vedro bylo obrovské, a proto jsme cestu zpět již museli absolvovat autem a celodenní výlet tak zkrátit. Na druhou stranu nám tak zbyl čas na vynikající zmrzlinu a odpolední koupačku. Voda byla krásná a žáci si jí užili se vším všudy. Též opalovačky bylo dost a dost. Přes všechno to vedro jsme zvládli i něco málo sportování. Trampolíny nezahálely a ani míče se jen nepovalovaly. Déšť nás naštěstí nezastihl a tak jsme vše přežili v suchu a pohodě. Štěstí nám přálo a tak se nám náš závěrečný školní výlet nemohl vydařit lépe. Poslední večer při opékačce se žáci zhostili zpěvu a atmosféra byla jak v opravdové trampské osadě. Nechyběla nám ani kytara. Klobouk dolů před vynikajícím výkonem naší kytaristky. Repertoár byl obrovský a písně nezastavila ani tma, nad kterou naše úžasná kytaristka vyzrála čelovkou. Na závěr je třeba poděkovat jedné moc a moc hodné babičce, která nelenila a přišla nás navštívit. Na tom by nebylo nic zvláštního. Ona nám však přinesla tácy plné koláčů. Neodolal vůbec nikdo. Mimochodem opravdu vynikajících.  Tímto bychom jí chtěli ještě jednou všichni moc a moc poděkovat.

Třída 3.B vyjela na školní výlet vlakem v pondělí 28.5. a vrátila se v pořádku zpá3bsedm 8 20180602 1316437154tky 29.6. 2018. Cílem byla Horolezecká chata Sedmihorky. Sehraná sestava si to opět výborně užila. Počasí bylo víc než letní. Koupání, kofola, táborák, Skalní město, spaní ve spacáku. Příští rok zase.

J. Duhoňová, P. Šantrochová

7akarel4 1 20180603 1689748236

Žáci 7.A se v rámci dějepisu seznámili s velkou postavou našich dějin, Otcem vlasti - Karlem IV. Aby si tuto osobnost ještě více "osahali", pokusili se o výtvarné ztvárnění jeho nejvýznamnějších architektonických děl. Znají je z oředchozích výletů do Prahy. A protože jsou to žáci šikovní, tak se jim to moc povedlo. Chválíme.

P. Šantrochová, V. Grečmalová

29.5. jsme byli my, 8.A+Jenda Kaličiak, u moře! Jupiii! Počasí nám přálo a vrátili jsme se všichni....Žraloci nikoho nechtěli :)

IMG 1794 IMG 1785

V pondělí 28.5. se ocitla 8.A a Jenda z 9.A na tři hodiny v Reichenbergu v 19.stol. Skvělé průvodkyně ze SM nám ukázaly architektonické skvosty této doby. Při exkurzi se zahřály nejen naše mozky, ale i naše těla - slunce pálilo na 30st.

E2808EVeronika Bechová posílá fotografii E2808EVeronika Bechová posílá fotografii 1

ZŠ a MŠ pro TP Liberec

Lužická 920/7,
Liberec 1, PSČ 460 01

Stravování

Zdravé stravování je zajištěno v naší jidelně.